Marketing książki/ e-booka

Wiedza pokazująca możliwości, jakie masz jako twórca. Omawiam zarówno działania organiczne, jak i te, które wymagają inwestycji. Pokazuję pracę z mockupem książki/e-booka/kursoksiążki, oraz sposoby wykorzystania demo, oraz zakładki jako nośnika informacji marketingowej.

Myślisz o wydaniu swojej książki lub e-booka, ale głosy w Twojej głowie wciąż powtarzają:

Szukasz sposobu na uporządkowane działania, które pomogą Ci skutecznie dotrzeć do odbiorcy?

Mam na to rozwiązanie!​ Klucz to:

🔴 ułożenie i zaplanowanie działań

🔴 zaciekawienie potencjalnego klienta

🔴 wyeliminowanie niepotrzebnych wydatków

Przedstawiam Ci kurs, który stworzyłam po to, aby pomóc Ci zaplanować przyszłe działania promocyjne Twojego e-booka, workbooka, kursoksiążki lub książki papierowej

Kurs jest nagrany w formie lekcji wideo z instruktażem, przeprowadzającym Cię po dostępnych możliwościach promocji Twojego dzieła w uporządkowany sposób. Wydaj swój e-book/ książkę i ciesz się widokiem swojej twórczości, z którą dotrzesz do czytelnika!

Większość twórców nie wykorzystuje nawet 10% możliwości, jakie daje promocja premierowego dzieła!

🔴 nie współpracują z patronami i recenzentami

🔴 nie wykorzystują mailingu / newslettera

🔴 nie organizują przedsprzedaży

🔴 przepalają budżet reklamowy


Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

🔴 Marzysz o wydaniu i wypromowaniu swojego dzieła

🔴 Chcesz podzielić się swoją twórczością ze światem

🔴 Szukasz sposobu na dotarcie do czytelników

🔴 Chcesz wreszcie nazywać siebie pisarzem

🔴 Pragniesz pokazać światu to, co najlepszego masz mu do zaoferowania

🔴 Chcesz pokazać się jako ekspert w branży

🔴 Chcesz pochwalić się publikacją na wysokim poziomie

🔴 Chcesz rozwijać się w zawodzie pisarza

To wszystko przychodzi naturalnie, gdy odważysz się pokazać swoją twórczość światu. To się stanie, jeśli podążasz drogą, którą pokazuję w kursie „Marketing książki/ e-booka

🔴 Lekcje zawierają wideo wraz z uzupełniającym opisem.

🔴 Mówię kiedy i jak zacząć „robić marketing”.

🔴 Zwracam uwagę na możliwości marketingu organicznego.

🔴 Pokazuję jak wykorzystać demo książki w promocji dzieła.

🔴 Ogarniamy sprawy techniczne i konieczną “biurokrację”.

W kursie czeka na Ciebie masa wiedzy i przydatnych narzędzi

🔴 Omówienie podejścia do tematu marketingu

🔴 Patroni i recenzenci jako dźwignia marketingowa

🔴 Przedsprzedaż – podpowiedzi wykorzystania

🔴 Organiczny marketing – omówienie

🔴 Instrukcja stworzenia mockupu okładki

🔴 Praktyczne wykorzystanie mockupu

🔴 Patroni – harmonogram publikacji

🔴 Demo – dźwignia marketingowa

🔴 Demo – przykłady użycia

🔴 Zakładki – marketing książki (+szablony)

Monika Liga

🔴 Autorka 24 wydanych tytułów w niespełna 3 lata

🔴 16 książek „w papierze”

🔴 24 e-booki i 23 audiobooki

🔴 15 książek w self-publishingu

🔴 1 książka wydana z wydawnictwem Muza

🔴 100% praktyki w ekspresowym wydawaniu książek na wysokim poziomie

🔴 100% praktyki w wykorzystaniu różnych metod promocji książek i e-booków

🔴 podcasterka – 200 tys. pobrań rocznie

🔴 organizatorka pokaźnego stoiska na Targach Krakowskich

🔴 zdobywczyni nagrody Empik w 2022 roku 

Zamówienie

Data startu 2024-09-23 00:00

499.00

PLN

1500.00

PLN

Zamów